selamat hari lebaran :)



assalammualaikum. selamat hari raye aidilfitri maaf zahir batin tau tau. kalau ade buat slah or kecil hati tu tlog lh maafkan ye? kite mnusie mesti buat slah ken ken? so, tolong maafkan ye, Allah syg org yg pemaaf niy. hexhex. eh suare mcm na bg duet raye jeh tu? hulur-2 lh cket. sedekah tuu dpt pahale tauu. aku niy duet raye ta cmpai seratus. dulu time form 1 and form2, first raye da dpat sratus lebey, skang dapat 95 je, ta patot ta patot. aku kecik agi nie scola agi lhaa. btw jmput lha dtg rumah aku yg ta brape na besar. awok org miskin je rumah stingkat je punn, ahaha. jup, aku na post gmba muke baru niy, muke raye lha katekan, btw jia, jgn na raye sangat. bulan depan awak dah exam. PMR kan? haha, kesah gle aku takut failed. tp mak aku doakan akuu. aku tau tuu mak aku dah kabo kat aku. haha, aku da lame na update blog niy tp yela kan busy sgt dgan raye sakan nyee, pegi rumah cni, pegi rumah sane, ta jauh pun. perak jugak. sedare aku rmai agy tp takan semue rumah aku na serbu kan?niy je yg aku boleh show, yg lain ta lawo. lgpun aku mmg ta lawa :) kay lha, kalau ade ayat-2 aku yg poyo niy buat korg terase, minx ampun minx maap lha ye.



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITI MAAF ZAHIR&BATIN.